reklama

Zamat

Akoby mi zamat hladil ušné bubienky. Cítim sa odovzdane vo svojej krehkosti. Z výšky hľadím na neutíchajúci svet. Ľudia sa v nekončiacich prúdoch vlnia ako mravce. Oproti až gýčovo krásne zapadá slnko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Obloha pretkávaná letnými mrakmi chce odtrhnúť ústrižok zo vstupenky fotiť. Zvečniť.

Zvečniť chvíľu. Je mi dobre. Cítim, ako dýchaš, ako sa Ti rozpína hruď a do tela sa dostáva vzduch nosiaci život. Je to ako vlaha pre ubolenú dušu, na ktorej poli začínajú kvitnúť vlčie maky. Toto je moja kapitola. Už je napísaná. Je ako vystrihnutá z romantických románov náhle vyšvihnutých hviezd na policiach kníhkupectiev. Život láska a trápi. Trápenie živí moje vnútro po nevypovedanom. Tŕpnem ako chrbát, ktorým sa o teba opieram. Tŕpnem, že zahrá posledný tón, my sa postavíme a bez možnosti hľadieť si do očí cez slnečné okuliare sa rozídeme s výbavou pochybností, sklamania a strachu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tma. Vlčie maky sklonili hlavu. Ja už nemám plece, len zem tvrdú ako realita.

Katarína Šimková

Katarína Šimková

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Mliečny zub medzi trvalými. Košičanka rada vo svojom meste. Žena ľúbiaca život a jeho zázraky skryté v umení i v každodennosti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu