reklama

Momentka (šťastia)

Sediac v električke si predstavujem, že sa práve začali prázdniny. Najradšej by som bola, keby sa mi nohy hompáľali a nedočiahla by som na zem, čo by uzemnila moje vzletné nápady.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hoci sa veziem len štyri zastávky, cítim sa o desiatky rokov mladšie presne v čase, keď sa za mnou zabuchla brána a vybehla som von za dobrodružstvom.

Za oknami sa menia obrázky môjho revíru nádherné ako v kaleidoskope. Ľúbim ich, že sú rovnaké a napriek tomu sa stále odlišujú.

Zvukmi, farbami, vôňami, myšlienkami a pocitmi.

Som rada, že mám svoj svet.

Prázdniny v hlave, ktorá sa nedotkne zeme, lebo nerobím stojky. Kdeže.

Nie je všetko naopak. Všetko je tak, ako má byť.

Katarína Šimková

Katarína Šimková

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Mliečny zub medzi trvalými. Košičanka rada vo svojom meste. Žena ľúbiaca život a jeho zázraky skryté v umení i v každodennosti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu